4.02.2020

OD PONIEDZIAŁKU PARYŻ, A TO WSPOMNIENIA Z OSTATNIEJ PODRÓŻY






Jadę tam bo lubię to miejsce. Zawodowo...szukam nowych inspiracji, by zacząć nowy sezon, ale też dlatego, że ciągle odkrywam nowe rejony...modowe, designu czy rozwiązań urbanistycznych





Nie wiele widzi się Paryża w Paryżu...najczęściej spędza się w metrze, czyli pod ziemią, ale w końcu, jak wyjdziesz na powierzchnię, to masz doznania estetyczne i kulinarne.





Moda i kuchnia, to moje najważniejsze obszary zainteresowań.





Paryż nocą..i nocne spacery.





Udało mi się tez w końcu, po latach, wyszukać miły hotel za przyzwoitą cenę...a nie jest to proste w tym mieście.





A to już powrót do domu...chciałem przedłużyć smaki Paryża. Udało się. Francuskie wypieki z przepysznym dżemem malinowym wydłużyły moje doznania z Paryża.









Pisząc ten post dla was, zgłodniałem i pewnie coś zjem...jak myślicie co to mogłoby być? Pewnie coś z Francji...pozdrawiam wszystkich.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...