25.09.2012

Londyńskie inspiracje....


Londyn inspiruje...byłem, widziałem i wróciłem... Miasto, które żyje, miasto wielokulturowe i choć chciałem znaleźć w nim prawdziwe smaki Anglii to muszę przyznać poznałem ale kompletnie inne, bo to miasto jest pełne różnych smaków...



Zawsze kiedy jesteśmy w obcym mieście ważne, by ktoś polecił Wam miejsca, które warto zobaczyć, do których trzeba wejść i zasmakować tego czym Was ugoszczą. Wiemy wtedy, że jest to na pewno miejsce sprawdzone i nie będziemy żałowali, że tam właśnie trafiliśmy....A tak było tym razem, wracałem na śniadanie do tego miejsca, bo było warto...


...nie jest to sieć restauracji typowo angielska / ha niestety / ale jestem tym miejscem oczarowany, a to z kilku powodów. Po pierwsze proponują zdrowe,,organiczne" produkty, po drugie estetyka tego miejsca bardzo przypadła mi do gustu...



...rano ciepła, pyszna kawa, jajecznica z łososiem, sałata , sól, pieprz, oliwa z oliwek i pyszne pieczywo...tak można rozpoczynać każdy dzień...




...wiele osób przychodzi tam, aby sobie popracować, albo spotkać się w sprawach biznesowych, albo po prostu się spotkać...


...słodkie bułki, konfitury....rewelacja


... no cóż aż szkoda, że w Gdańsku brak takich miejsc...

2 komentarze:

  1. O kurczę, ale chciałabym znaleźć się w Londynie, nawet teraz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie lokale, szkoda, że u mnie w Łodzi też ich nie ma;( To chyba trzeba się wybrać do Londynu:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...