10.03.2013

Wielkanoc się zbliża...jaja faszerowane...




...chyba już czuję święta, bo coraz częściej mam ochotę na jajeczne dania  pod różna postacią. Dziś moje ulubione jajka faszerowane, pewnie je już robiłem i wam pokazałem, ale ja jestem ich fanem więc znów je tu mamy...




...proste dania... to bardzo dobry produkt, nie oszczędzamy na nim. Jak mamy możliwość kupujmy jaja wiejskie prosto od gospodyni, jak nie to tylko z wolnego wybiegu. Kura sama wie najlepiej co powinna zjeść aby być zdrowa.... 




...na początek gotujemy jaja, zalewamy zimna wodą i studzimy. Kroimy na pół, wydrążamy ,a zawartość jaj kroimy w drobna kostkę.Na patelni podsmażamy pokrojony drobno boczek, łączymy go z farszem jajecznym, dodajemy łyżkę musztardy, sól, pieprz świeżo zmielony i mieszamy. Farszem wypełniamy skorupki, obtaczamy na spodzie w bułce tartej i smażymy na roztopionym maśle...




SKŁADNIKI:
4 jajka
8 plastrów boczku wędzonego
1 łyżka musztardy
sól
pieprz  świeżo zmielony
bułka tarta






1 komentarz:

  1. Wielbię takie jajka!! Głównie do nich tęsknię rok cały - nigdy nie robię ich poza świętami, u mnie bez boczku za to z koperkiem i czasem ze szczypiorkiem lub rzeżuchą.Pozdrawiam przedwiosennie!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...