28.07.2013

ciasto z czereśniami...jak duży naleśnik...



... do zrobienia tego ciasta natchnął mnie najnowszy nr KUKBUK-a, to z niego ten przepis. Oczywiście zrobiłem je w wersji uproszczonej...po prostu ze składników które akurat miałem w domu, a i tak wyszło pyszne...




SKŁADNIKI:
1/2 szklanki cukru
1/2 szklanki mąki
1 szklanka śmietany 30%
80 g masła 
4 jajka
100 g czereśni




...masło roztapiamy i zostawiamy do wystygnięcia. Mąkę, cukier, śmietanę, jajka mieszamy...dodajemy roztopione masło. Masa przypomina ciasto naleśnikowe. Formę smarujemy masłem , na dno układamy czereśnie i zalewamy masą. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 30 min...






1 komentarz:

  1. Calkiem ciekawe ciasto :)
    Ja bym jeszcze polala kazdy kawaleczek domowym sosem z malin.. albo fruzelina z wisni :D
    Pysznosci! I piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...