3.06.2012

TERAZ RZODKIEWKA...

   Gotowanie sezonowe jest ogromna przyjemnością. Ja często się boję że nie zdążę wszystkich świeżych produktów spróbować a już nie będzie ich na straganach, Dziś moją muzą stała się rzodkiewka, bo przypomina mi dzieciństwo i bardzo ją lubię. Niestety, mimo iż jest ona dostępna przez cały rok to tylko ta wiosenna posiada swój smak i aromat.
   Buszując po internecie wyczytałem, że zawiera niewiele kalorii, ale za to sporo witamin z grupy B i witaminę C. Bogata jest w wapń, fosfor, żelazo, potas i magnez. Ma korzystne działanie na włosy, ma też właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne i tonizujące na kwasy żołądkowe. A więc samo zdrowie..      
   Poniżej trzy różne warianty potraw, które robiłem po raz pierwszy i wiem teraz, że na prawdę są smaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...