18.08.2014

NIE JADASZ RYB?... WŁAŚNIE ZMIENIŁEŚ ZDANIE...PSTRĄG ŁOSOSIOWY Z SOSEM Z RUKOLI Z GRUSZKĄ



...nie jadasz ryb? To nie spróbujesz tego, co widzisz tu na talerzu. Chyba że, wprosisz się do mnie na kolację, a ja postaram cie do nich przekonać. Pewnie i jedno i drugie będzie trudne, ale ja spróbuję... Po pierwsze przekonaj się smakiem. Połączenie słodkiego, ostrego i słonego daje niespotykane doznanie, a w kuchni przecież o to chodzi...




...inspiracją jest dla mnie każda książka kucharska, nie byłbym jednak sobą, by do wszystkiego nie podchodzić kreatywnie, zwłaszcza wtedy gdy okazuje się, że moja lodówka nie jest magazynem ze składnikami, ani wielką chłodnią, do której podchodzę i wszystko jest...

















1 filet z pstrąga łososiowego
1 cytryna
1/2 opakowania rukoli
miód
musztarda Dijon
oliwa z oliwek
garśc fasoli mamut
1 gruszka
1 ząbek czosnku
pieprz
sól



1 komentarz:

  1. Merkur S - The Tipanium - TITanium-Arts.com
    Merkur S - The Tipanium. Description. The S titanium engagement rings - head of the Merkur Solingen Merkur S are the titanium bracelet size citizen eco drive titanium watch of titanium cerakote a football club in the German Merkur ford fusion hybrid titanium region  Rating: 4 · ‎3 reviews

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...