16.07.2012

delikatna zupa z kurek...


...kuchnię lubię prostą, kilka składników, które się uzupełniają a smaki nie zabijają się nawzajem tylko uzupełniają. Taka jest ta zupa ugotowana na prostym rosole ze skrzydełek kurczaka, trochę warzyw i na koniec ten główny składnik...kurki podduszone na maśle...

SKŁADNIKI:
3-4 skrzydełka z kurczaka
włoszczyzna
sól, pieprz...no i woda oczywiście
- gotujemy rosół
2-3 szklanki kurek, myjemy, osuszamy i dusimy 2-3 minuty na 2 łyżkach masła
- dodajemy do rosołu
...prosty smak ale czujemy że jemy zupę z kurek...

...oczywiście jest doskonała z dodatkiem śmietany i posiekanej natki pietruszki...


1 komentarz:

  1. Jestem tu pierwszy raz (wstyd mi trochę) ale bardzo mi się tu podoba. Szczególnie urzekło mnie wprowadzenie, bowiem podobnie jak ja mimo podróży twierdzisz, że polska kuchnia nie ma sobie równych. ogromnie mi się podoba także powyższa zupa z kurek! Serdecznie pozdrawiam i będę zaglądać zupełnie nieproszona..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...