7.05.2012

MAJÓWKA

To był bardzo miły długi weekend. Wyrwałem się z miasta i pojechałem do rodziców, a tam ogród, słońce - tego mi brakowało... pewnie jak wszystkim. Koszenie trawy, wiosenne porządki, sadzenie kwiatów sprawiło, że oddałem sie naturze na całego. Nie mogło jednak zabraknąć dobrego jedzenia. Pod hasłem OSTROWSKIE SMAKI zawsze będę opisywał smaki w domu lub smaki u sąsiadów...ale to jak w domu, bo sąsiadami są brat z żoną i dziećmi, tak samo zakręceni na punkcie gotowania jak ja, mamy więc często wspólne objadanie tym co oni przygotują. A na majówce jak wiecie tradycją jest grilowanie, u nas też nie mogło tego zabraknąć, były też ZIEMIAKI Z KOPERKIEM i ZSIADŁE MLEKO, najlepsze na takie upalne dni...Było miło, ale to juz wspomnienie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...