11.05.2012

NIE POLECAM

   Kiedy za oknem słońce to aż się chce coś robić. Wybraliśmy się więc ze znajomymi na spacer po Gdańsku. Szukaliśmy ESTETYCZNYCH SMAKÓW nie tylko tych kulinarnych ale i wizualnych. Doszlismy do ulicy STARE DOMKI. Po pierwsze urocza nazwa ulicy, po drugie bardzo ładna okolica. Oczywiście jak to w Gdańsku bardzo zaniedbana, ale jest światło w tunelu. Kilka budynków jest odnawianych, a perełką  jest ten z numerem 9/10. Gdyby wszystkie domy były tam tak ładnie zrobione byłaby to jedna z najładniejszych ulic Gdańska.
   Wędrujemy sobie tak z miejcsa na miejsce , ale jak to u nas ciągle myslimy o jedzeniu. Ktoś rzucił ,,chodźmy do SWOJSKIEGO SMAKU"...tam swojsko i smacznie. I tu niestety wielkie rozczarowanie. Zienmiaki surowe, kotlet jak podeszwa, w sosie znalazłem cały ząbek czosnku, pewnie komuś wpadł do salaterki. Pomyslałem sobie co jeszce mogło wpaść do naszego jedzenia? Wrażenie takie sobie...
   Po powrocie wszedłem na stronę tego lokalu. Przeczytałem tam takie oto słowa: ,,...wszystkie nasze specjały są przygotowane według własnych receptur. Z tego powodu duzo czasu poświęcamy wyszukiwaniu odpowiednich produktów nadających sie pod względem świeżości i znakomitości smaku...". OJ NIE CZUŁEM TEJ ZNAKOMITOŚCI SMAKU....NIE POLECAM!!!!

SWOJSKI SMAK
Ul. Heweliusz 25/27
Gdańsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...